Ostuprotsess

Hitfit OÜ e-poest ostmiseks tuleb esmalt valida soovitud toode. Toote ostmiseks tuleb toode lisada ostukorvi. Ostukorvis on võimalik sisestada kindla kupong millega saab toodetelt või transpordilt soodustust. Ostukorvist edasi saab liikuda vajutades ”Mine maksma” nuppu mis suunab kassa lehele. Kassa lehel tuleb sisestada kindlad kontaktandmed, valida transpordimeetod, tutvuda müügitingimustega ja seejärel valida sobiv maksemeetod. Kui tasumine on kinnitatud saate ostu kinnituse vastavalt kassa lehel sisestatud e-mailile.

Makseviisid

Hitfit OÜ e-poest on võimalik kaupa soetada arvega või pangalingi kaudu. Hitfit võimaldab tasuda läbi järgmiste pankade pangalingi kaudu:
Swedbank,
SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID.
Valuutaks on 1 Euro (€). 

Kohaletoimetamine

Kaupa saadetakse ainult Eesti piires.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-6 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

Kauba kohalejõudmise eest vastutab kauba kättetoimetaja, kes annab endast parima, et kaup jõuaks tellijani. Kättetoimetaja vastutab ka kõigi kohaletoimetamisega seonduvate klienditeeninduse küsimuste eest. Küll aga teeme kättetoimetajaga koostööd, et lahendada kõik probleemid, kui tellimus hilineb või jääb saabumata.

Väljaspool Eestis toimub toodete tellimine ja kohaletoimetamine kokkuleppel.

Hitfit OÜ tarnepartneriteks on SmartPOST ja Omniva.

Maksimaalne tarneaeg peale ostu sooritamist e-poest on 10 päeva.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele).

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Juhul kui pakend on avatud, vahetame tooted välja vaid siis, kui need on kahjustatud või ebakvaliteetsed.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Tagasimakse laeukime võib aega võtta kuni 2 nädalat.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@hitfit.ee

Kõik pretensioonid, mured lahendatakse esmalt kokkuleppe teel.

Kui ostja ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda tarbijakaitseameti tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.